Dieta podle Mačingové

Dieta podle MačingovéDieta podle Mačingové

Dieta podle MačingovéMgr. Antonie Mačingová se již po dlouhá léta zabývá stravováním a jeho účinkem na lidský organismus. Princip její diety nespočívá jen v hubnutí, ale v celkové očistě celého organismu. Dieta si získala mnoho příznivců, kteří si jí nemohou vynachválit.

Řada detoxikačních diet se v mnoha případech příliš neosvědčila, nehledě na zdravotní rizika, která mohou způsobit, včetně dlouhodobějších problémů s nadýmáním, trávením, jojo-efektem a také strádáním ve formě nedostatku potřebných živin v těle, což ovšem není případ této diety. Svým způsobem to ani není dieta, ale detoxikační program, který trvá 28 dní.

 

Dieta podle Mačingové – Detoxikace organismu

 

Ve své podstatě je detoxikace vnitřní hygiena těla. Podobně jako si dáváme sprchu nebo čistíme zuby, potřebujeme čas od času pročistit své tělo i uvnitř. Měla by to být pro nás samozřejmost a tomuto očistnému procesu bychom se měli věnovat pravidelně.

Detoxikace organismu naše tělo zbaví nejen toxinů a všech nežádoucích látek, které organismus zbytečně zatěžují, ale také jej omladí. Cítíme se lépe, máme více energie a díky tomu se našemu tělu bude i lépe hubnout.

Základním pravidlem, které je nutné si pamatovat, pokud se chcete věnovat nějaké dietě zní – bez správné detoxikace se do žádné diety nepouštěj.

 

Co dieta podle Mačingové umí?

 

  • Naučí vás správně kombinovat potraviny
  • očistí organismus od všech toxinů
  • zlepší stav celé pokožky
  • podpoří vstřebávání živin v těle a zlepší trávení
  • vcelku dodá tělu dobrý pocit a energii
  • pomůže snížit hladinu cukru a cholesterolu v krvi
  • podpoří snížení váhy a zbaví vás podkožního tuku

 

Dieta podle Mačingové – Princip diety

 

Dieta podle Mačingové se řídí 28denním jídelníčkem, jehož základem je pět porcí, jejichž pravidelnou konzumaci musíte dodržovat.

  • Snídaně, oběd i večeře je vždy přesně stanovena jídelníčkem, svačiny je možné obměňovat. Ke svačině můžete zvolit např. mandle, vlašské ořechy nebo sušené švestky.
  • Jednotlivé porce nejsou nijak omezené, co se týká množství potravin, ale je nutné jíst jen do pocitu sytosti a zbytečně se nepřejídat. Lepší je vždy menší porce, kdy si třeba ještě trochu přidáte než si nandat na talíř celý kopec, po jehož konzumaci se ani nehnete. Zároveň se však vyhýbejte zbytečnému hladovění.
  • Nesmíte zapomenout na dodržování pravidelného pitného režimu, bez něhož se žádná detoxikace neobejde. Denně musíte vypít 2,5 až 3 litry neslazených tekutin (nejlepší je čistá voda či bylinkové čaje).

Program se dělí na 4 fáze, kdy v té počáteční se dieta podle Mačingové zaměřuje na doplnění živin. Následně začíná díky vláknině, která je obsažená v ovoci a zelenině, ale také zvýšeným přísunem vody očista celého trávicího traktu.

POROVNÁNÍ NEJLEPŠÍCH PŘÍPRAVKŮ NA HUBNUTÍ

BLENDEA

asdsadsad

499 Kč

  • Kombinace superpotravin v jednom produktu
  • + BIO produkt bez lepku a cukru
  • 1. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • BLENDEA - 94 %

FAT BLOCKER

Fat blocker recenze

780 Kč

  • Účinné látky přírodního původu
  • + Snižuje kalorický příjem až o 20 %
  • 2. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • FAT BLOCKER - 91 %

LIPOXAL

Lipoxal zkušenosti

899 Kč

  • Pomáhá potlačit pocit hladu a navazuje pocit sytosti
  • - vyšší cena, rozporuplné zkušenosti
  • 3. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • LIPOXAL - 88 %

Dieta podle Mačingové – Fáze detoxikace

 

I. týden

První týden jsou základními potravinami mrkev, fazolové lusky a červená řepa. Řepa je velmi důležitá, neboť je zdrojem velkého množství minerálních látek, kyseliny listové a také vlákniny. Pro detoxikační proces je tak skvělou volbou. Jedním z vedlejších projevů při konzumaci červené řepy je zabarvení moči i stolice do červena.

II. týdenDieta podle Mačingové

Tento týden jsou již na jídelníček zařazeny bílkoviny a sacharidy. Očista se tak pro nás stává díky pestřejší stravě snesitelnější a nezatěžuje tak organismus, jako tomu bývá u některých striktně dodržovaných diet. Mačingová pro tento týden doporučuje konzumaci přírodních probiotik, jejichž nejvhodnějším zdrojem je kysané zelí. Může vás trochu potrápit pocit nafouklého břicha, který však brzy vymizí, neboť díky detoxikaci budou zlikvidovány i bakterie.

III. týden

Třetí týden už se nese ve znamení pestré stravy. Dochází k regulaci pocitu nasycení, což má ten účinek, že tělu stačí k pocitu plného bříška menší porce, než když jste v prvním týdnu s očistou začínali. Tělo přestává mít pocit podvyživení, což jedince s nadváhou často trápí. V tomto týdnu již začínají být patrné první úbytky tuku v centimetrech, oblečení vám začne být volnější a vy pocítíte novou chuť do života, budete vitální a plní energie.

IV. týden

V posledním týdnu již budete v naprosté pohodě, neboť stačí dodržovat to, co jste se během předchozích tří týdnů naučili, tzn. správný pitný režim a malé porce jídla, které dostatečně zasytí a dodají tělu pocit plnosti. Stále však nezapomínejte jít jen do maximálního pocitu plnosti a nepřejídejte se.

button-56

Dieta podle Mačingové – Detoxikační jídelníček

 

První týden

  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: brokolice s česnekem a strouhaný nízkotučný sýr. Večeře: brynza s bílkem.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: fazolové lusky s česnekem a strouhaný sýr. Večeře: salát z červené řepy a vařené vejce.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: salát ze strouhané červené řepy a strouhaný sýr. Večeře: mrkvový perkelt a strouhaný sýr.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: mrkvový perkelt a strouhaný sýr. Večeře: prokládaná cuketa.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: prokládaná cuketa. Večeře: brynza s bílkem.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: cuketová příloha. Večeře: brokolice s česnekem a vařené vejce.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: salát z červené řepy a vařené vejce. Večeře: mrkvový perkelt a strouhaný sýr.

Druhý týden

  • den – Snídaně: BIO bílý jogurt, vlašské ořechy, med, skořice. Oběd: široké bezvaječné těstoviny s kedlubnou. Večeře: boršč.
  • den – Snídaně: kiwi, banán, ořechy, med, mletá skořice. Oběd: brokolice na česneku se zázvorem a nízkotučný sýr. Večeře: brynza s bílkem.
  • den – Snídaně: mrkev, jablka, ořechy, med, hrozinky. Oběd: mrkvový perkelt a nízkotučný sýr. Večeře: salát z červené řepy a vejce.
  • den – Snídaně: BIO bílý jogurt, vlašské ořechy, med, skořice. Oběd: fazolové lusky a vejce. Večeře: červená řepa s ořechy a sušenými švestkami.
  • den – Snídaně: kiwi, banán, ořechy, med, mletá skořice. Oběd: bezvaječné těstoviny se špenátem. Večeře: rychlá hrachová polévka.
  • den – Snídaně: mrkev, jablka, ořechy, med, hrozinky. Oběd: mrkvový perkelt a sýr. Večeře: boršč.
  • den – Snídaně: zde dle chuti výběr ze snídaně, která vám nejvíce v tomto týdnu chutnala. Oběd: kuřecí stehno s celerem. Večeře: brokolice na česneku se zázvorem a nízkotučný sýr.

Třetí týden

  • den – Snídaně: šťáva z čerstvého grepu 2 dl, 2 grahamové sójové rohlíky, med, vlašské ořechy. Oběd: zeleninová polévka. Večeře: mozzarella, rajčata nebo okurky.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky a med. Oběd: zeleninová polévka, fazolové lusky, salát z červené řepy. Večeře: míchané vaječné bílky a brynza.
  • den – Snídaně: vařené jáhly, ořechy, sušené švestky, med. Oběd: zeleninová polévka, prokládaná cuketa. Večeře: brynza s bílkem.
  • den – Snídaně: bílý nízkotučný jogurt, ořechy, med. Oběd: vařená strouhaná červená řepa, cibule, tuňák. Večeře: salát z červené řepy, smažená krůtí prsa obalená v mletých vlašských ořechách.
  • den – Snídaně: pohankové vločky zalité sójovým mlékem, strouhané jablko, ořechy, med. Oběd: celerové hranolky a filet z mořské tresky na másle. Večeře: brokolice s česnekem a tuňák v konzervě.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky a med. Oběd: celerové hranolky a dušená kuřecí stehna. Večeře: mrkvový perkelt, strouhaný sýr, brokolice s česnekem.
  • den – Snídaně: vařené jáhly, ořechy, sušené švestky, med. Oběd: celerové hranolky, dušená horní krůtí stehna, červená řepa, okurka.

Čtvrtý týden

  • den – Snídaně: pohankové vločky zalité sójovým mlékem, strouhané jablko, ořechy, med. Oběd: salát z červené řepy a strouhaný sýr. Večeře: vařená strouhaná červená řepa, cibule, tuňák.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: mrkvový perkelt, strouhaný sýr, brokolice s česnekem. Večeře: salát z červené řepy, smažená krůtí prsa, obalená v mletých vlašských ořechách.
  • den – Snídaně: vařené jáhly, ořechy, sušené švestky, med. Oběd: salát z červené řepy a mořská treska na másle. Večeře: zeleninová polévka a prokládaná cuketa.
  • den – Snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med. Oběd: salát z červené řepy, smažená krůtí prsa obalená v mletých vlašských ořechách.
  • den – Snídaně: bílý nízkotučný jogurt, ořechy, med. Oběd: zeleninová polévka, fazolové lusky, salát z červené řepy. Večeře: brynza s bílkem.
  • den – Snídaně: šťáva z čerstvého grepu 2 dl, 2 grahamové sójové rohlíky, med, vlašské ořechy. Oběd: zeleninová polévka, prokládaná cuketa. Večeře: celerové hranolky, filety z mořské tresky na másle.
  • den – Snídaně: vařené jáhly, ořechy, sušené švestky, med. Oběd: vařená strouhaná řepa, cibule, tuňák. Večeře: míchané vařené bílky a brynza.