Hubnutí po porodu

Hubnutí po porodu

 

Hubnutí po porodu

Hubnutí po porodu- Den se střídá s dalším dnem a okamžik vašeho porodu je čím dál větší minulost. Jen ta kila navíc, která jste získala spolu s vašim novým přírůstkem do rodiny. Jak ta poporodní kila zhubnout? Navíc- pokud kojíte, musíte dávat pozor, aby se nestalo něco nejen vám, ale i dítěti. Navíc, způsobů, jak svá přebytečná kila shodit je hned několik. A vy se poté můžete opět cítit krásná a ve formě.

Jedním z mnoha faktů je skutečnost, že každá žena po dobu svého těhotenství přibere jinou hmotnost. Zatímco jedna přibere například jen devět kilogramů, u další to může činit i dvacet kilogramů. To záleží na každém tělu zvlášť. Pozitivní na porodu, kromě vašeho dítěte, je to, že žena zhubne v průměru až sedm kilogramů, což není zrovna nejméně. Tuto hmotnost tvoří váha vašeho malého drobečka, placenta, plodová voda a další tělem zadržované látky. Například placenta je v době těhotenství zvětšená a to je hned ručička na váze o něco výš. Když pomineme tuto průměrnou váhu, ještě stále zbývají další kila, která je potřeba shodit nebo nějakým způsobem vytvarovat. A to, jak moc se do toho budete chtít pustit je jen a jen na vás samotné.

Kámen úrazu aneb vaše strava

Řídila jste se po celou dobu vašeho těhotenství heslem, že jíst můžete, protože přeci jen jíte za dva? Ano, je to pravda, ale díte dostává všechny důležité živiny z pupeční šňůry, a to je o důvod navíc, abyste v době těhotenství jedla pořádnou a vyváženou stravu. I když ty chutě mohou být velké. Po porodu byste se měla ale určitě vyhnout půlnočním nájezdům na vaši lednici. Pokud chcete hubnout a opravdu zhubnout, měla byste jíst pravidelně po zhruba třech hodinách. Nezapomeňte na to, že pokud kojíte, tak živíte dva. A proto mějte vždy po ruce sklenici vody, abyste mohla doplnit normu tekutin ve vašem těle, k tomu u sebe mějte třeba i nějakou malou svačinku ve formě ovoce nebo zeleniny.

cf92f56e5f734c2b9e6324b39ad9d94d

Musíte pít a pít

Nesmíte zapomínat na pitný režim! Když budete pít pravidelně a hodně, tak se škodliviny z těla odplaví o mnoho jednodušeji. Navíc taková voda je opravdu zdravá, stejně tak třeba nějaký dobrý čaj. Vypít byste měla alespoň dva litry vody. Pokud jste nebyla zvyklá pít, tak budete ze začátku stále běhat na malou. Ale to se po nějaké době upraví. A proč je pití dobrý způsob při hubnutí? Víte přece, že se říká, že hlad je převlečená žízeň. Proto si dejte jednu sklenici vody před každým jídlem, budete rychleji plná a nepřejíte se.

POROVNÁNÍ NEJLEPŠÍCH PŘÍPRAVKŮ NA HUBNUTÍ

BLENDEA

asdsadsad

499 Kč

  • Kombinace superpotravin v jednom produktu
  • + BIO produkt bez lepku a cukru
  • 1. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • BLENDEA - 94 %

FAT BLOCKER

Fat blocker recenze

780 Kč

  • Účinné látky přírodního původu
  • + Snižuje kalorický příjem až o 20 %
  • 2. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • FAT BLOCKER - 91 %

LIPOXAL

Lipoxal zkušenosti

899 Kč

  • Pomáhá potlačit pocit hladu a navazuje pocit sytosti
  • - vyšší cena, rozporuplné zkušenosti
  • 3. Místo
    Lorem ipsum dolor si amet, at ferri regione quo, quis lucilius elei vim te. Et eum omitt an menandri, hastoi mucius graeco liortis cu, inani et vis.
  • LIPOXAL - 88 %

A co nesmí chybět ve vašem jídelníčku?

Do vašeho jídelníčku by měly rozhodně patřit obiloviny, které najdete například v rýži nebo pečivu. Potom byste měla zařadit i nějakou tu zeleninu. Vhodnou variantou je například paprika nebo mrkev s okurkem, ty vašemu miminku v mléku nijak neuškodí. Další z tohoto must have seznamu je na sto procent ovoce. Ať už velké jablko nebo drobnější kousky.. jen tak do misky na cestu. A jako poslední- bílkoviny. Mezi ně patří mléko, vejce, sýry (pozor na plísňové), ryby, tvaroh, jogurt, atd. Možností na to, co jíst, abyste po porodu zhubla je nespočetně mnoho.

Kojení x pohyb

Když už byla řeč o kojení. Rozhodně kojte a kojte. Je to dobrý způsob, jak vaší váze trochu pomoci. Kojení totiž skvěke spaluje tuky. A myslete na to, že váhu jste nabírala celých devět měsíců. A že je nereálné být za týden plně hubená. To je určitě hloupost.

A jako poslední je, tak jako vždy, pohybem. Pokud chcete hubnout nebo zpevnit, musíte se umět hýbat. A bohužel-vyčerpávající běhání kolem dítěte opravdu nestačí. Možností je navíc spousta. Ať už cvičení doma nebo například bruslení ve společnosti kočárku.

 

Tak jako tak nesmíte zapomenout, že není třeba se zbytečně stresovat. Nebude to dělat dobře ani vám, ale ani vašemu miminku. Doufám, že už víte alespoň něco o hubnutí po porodu.

Jeden komentář

  1. Zuzka Říjen 18, 2017