Jak zvětšit poprsí cvičením

Jak zvětšit poprsí cvičením – Cvičení přispívá k formování našeho těla a nejinak je tomu i v oblasti poprsí. Efektivní cviky na zvětšení poprsí vám sice neslíbí nárůst o několik velikostí, ale přispějí ke zpevnění a posílení prsních svalů, a tím i faktickému zvětšení poprsí nejenom v optické rovině.

Stačí 20 minut denně a větší poprsí nemusí být jen nedosažitelným snem. Musíte se ale obrnit trpělivostí. Zformovat poprsí může trvat i delší dobu, zvláště pokud jsou po letech svaly a vazy povolené. První výsledky se tak mohou projevit až po měsíci nebo dvou. Představíme vám tři skutečně účinné cviky na zvětšení poprsí.

 

1 – Jak zvětšit poprsí cvičením – Tlačte dlaně proti sobě

 

Jak zvětšit poprsí cvičením

Tato klasická pozice z jógy nebo pilates je dobrým základem pro zvětšení objemu prsů. Je velmi jednoduchý a provádět se dá kdykoli a kdekoli – třeba při pauze v kanceláři. Stačí se postavit nebo posadit tak, aby záda byla dokonale rovná. Ruce spojte před hrudníkem, abyste měly lokty co nejdále od sebe. Teď silně zatlačte dlaněmi proti sobě a vydržte asi 2 sekundy. Opakujte desetkrát rychle za sebou – tím získáte jednu sérii. Denně byste měli provést 3-4 takové série a s malými přestávkami. Nyní jste skvěle připraveny na další cviky, určené pro zpevnění poprsí.

 

 

2 – Jak zvětšit poprsí cvičením – Kliky na stěně

I další z trojice našich cviků zvládnete skoro kdekoliv. Postačí vám k němu stěna nebo jakákoliv jiná svislá překážka a vaše vlastní váha. Položte ruce na zeď tak, aby se konečky prstů nacházely v úrovni vaší brady. Lokty musí trochu trčet do stran, jinak bychom nedokázaly posílit ty svaly, které to potřebují nejvíce. Jakmile jste připravená, pomalu se zároveň s hlubokým výdechem přibližte ke stěně a s nádechem vraťte zpět. Tento cvik za zvětšení prsou je dobré opakovat každý den 20x ve 3-4 sériích, podle toho, co zvládnete.

 

3 – Jak zvětšit poprsí cvičením – Posilování vleže

I poslední cvik si lze s trochou štěstí představit na podlaze v kanceláři, ale myslíme si, že vy ho raději budete provádět v klidu a pohodlí domova. Budete potřebovat podložku na cvičení nebo alespoň koberec a dvě jednoruční činky – nadšenci pro domácí fitness tvrdí, že vám bohatě postačí dvě PET lahve naplněné vodou. Jednoduše je uchopte do rukou, rozpažte a zhluboka se přitom nadechněte. Závaží pomalu zvedejte nad hlavu zároveň s výdechem a s nádechem vraťte zpět. Hlídejte si, aby vaše lokty byly neustále vyrovnané a napnuté. Pozornost věnujte také poloze ramen – umístění příliš vysoko vás odmění nepříjemnými bolestmi po cvičení. Opakujte ve stejné intenzitě a četnosti jako kliky na stěně.

Náš tip: Ptáte se, jak tyto cviky vlastně fungují? Není na tom nic složitého. Posilují a zpevňují vaše prsní svaly, které se nacházejí pod ňadry. Díky tomu dochází k posilování a narůstání objemu této tkáně, a tím pádem i k posílení a zvětšení prsů celkově.

 

TIP: srovnání tablet na zvětšení a zpevnění poprsí

 

Jak zvětšit poprsí cvičením – VIDEO

 

Tipy na zlepšení efektu cvičení na zvětšení prsou

 

Jak zvětšit poprsí cvičením

Účinnost cviků na zvětšení prsou lze ještě zvýšit úpravou životního stylu. Pokud se neobejdete bez pravidelného pohybu, zařaďte do svého denního harmonogramu zejména plavání, které posiluje prsní svaly ze všech běžných aktivit nejlépe. Důležité je také správný způsob sezení a chůze. Možná víte, že nedostatky v této oblasti mohou vést k nepříjemným bolestem zad.

 

Co už však nejspíš nevíte je to, že tyto špatné návyky vedou k degradaci a degeneraci svalstva hrudníku. Prsa jsou pak povislá a ztrácí tvar. Pomoci vám mohou anatomicky tvarované židle nebo alespoň podsedáky, které budou pomáhat správnému vývoji svalstva zad, boků, hrudníku i prsou.

Posledním bodem je vyvážená strava kladoucí důraz na obsah rostlinných fytoestrogenů. Tyto látky se v ženském těle chovají stejně jako hormon estrogen, který pečuje o přirozený vývoj ženských křivek. Fytoestrogeny najdeme zejména v těchto potravinách:

  • sója
  • luštěniny
  • semena a klíčky

Kromě nesporného efektu v oblasti zvětšení poprsí mají fytoestrogeny také příznivý vliv na hladinu cholesterolu v krvi a brání rozvoji osteoporózy. Rozhodně se tedy vyplatí s nimi v jídelníčku počítat.